vilken hurtbulle jag varit=)

Gick en runda i strilregn nu ikväll. Regnet var inte så skönt, men sällskapet var gott och motionen välbehövlig. Både för mig och vovvarna. Och det är ju så, att bara man kommer iväg, är det ju superhärligt!
Och man sover mycket bättre på natten.

Spöket verkar må bra efter mitt operativa ingrepp imorse. Glad och nöjd, som hon brukar vara. Ska tvätta rent såret ikväll igen.
Men först är det dags för läggning av ungar, som över huvud taget inte verkar vilja varva ner. Deras energi är på topp, eller så är det att de är för trötta för att stanna upp och känna efter, för då skulle de kanske somna stående hehe..

Imorgon ska jag jobba kväll igen. Börjar klockan tolv. Så hoppas jag får liite sovmorgon=)
Kl 13.00 är det föreläsning på Tonhallen. "Att bli sedd, hörd och tagen i anspråk" med Per Johansson. mannen bakom glada hudik teaterns framgångar. (där för övrigt min kusin spelar med) *stolt*
Denna föreläsning ska bli riktigt intressant. Tycker om att lyssna på andra människors erfarenheter och klokheter för att själv växa som människa.
Man kan alltid bli bättre och klokare, för man är ju aldrig fullärd!=)

Nä, vad sa jag, lägga barn ja....bäst att ta tjuren vid hornen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0