Kväll den 25/12-2009

Kvällen har varit lugn. Svärmor och Hans följde inte med oss och åt idag, de tyckte det var för tidigt.
Jag tyckte det var lagom tid vid 18:30 tiden eftersom jag inte åt nån lunch idag. Mådde inte speciellt bra mitt över dagen idag, låg mest på rummet och slöäde. Jag mår fortfarande inte bra, men har tagit en ipren och hoppas att huvudvärken och värken i kroppen ska ge med sig. Gäller att se till och dricka mycket vatten med, så ska det nog ordna sig.

 Monkey island. Fullt med babianer, men de syntes knappt mot stenarna. Häftigt att stå på båten och tita när de matades.

 det är gott med vattenmelon...

 Från idag, Leja o jag relaxing i skuggan av ett träd.

 Liam gungar under det skuggande trädet. Skojigt!

 Den stora blå båten var den vi var på snorkeltur med häromdagen. Jättemysigt, men jag snorklade inte, bara fotade.

 Fiskstimm, som blev matade mitt framför näsan på snorklarna. Kan säga att det var en och annan som skrek i sin mask hihihi

 Så här fint är det på beachen vi är nu på:-) Bilden tagen idag. (Klong prao)

 White sand beach på koh Chang, alldeles utanför det första hotellet Mac. Så nära paradiset som man kan komma....

Nä, nu är det dags att knyta sig. Klockan är elva och jag ärhelt slut!! Natti natti.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0