Såg ni Let´s dance igår?

Älskling var ute å hälsade på och jag hade rejält tråkigt igår kväll. Liam ville aldrig somna heller...Så då blev det till att kolla på Let´s Dance. Och det var riktigt roligt faktiskt. Jag har egentligen aldrig gillat det programmet, men igår var det faktiskt skoj att se. Det tyckte Liam med. Eller Så var det tvärtom, han somnade iaf till slut.
Hon verkar vara en riktigt "klämkäck" tjej, den där Blondinbella. Och dansa var hon ju riktigt hyfsad på!

Jag vet inte om jag sagt det här tidigare, men min älskling tycker att jag är en riktig tant ibland. Stickar som jag gör.
Vissa perioder har jag sån stickmani, att jag till och med tar med mig stickningen i sängen, och det är absolut inte populärt (!!)
I sängen ska man bara make lööööve och sova haha=)

Nu ska jag göra annat!
Upp med tuppen imorron för att gå på jobbet.
Härligt värre....

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0