R.I.P Spöket!!!!!!

Ja, min älskade katt dog idag. Vet inte vad jag ska säga eller göra, känner mig bara apatisk. Känner inte för att äta, ändå åt jag lite sallad nyss, men magen protesterade omedelbart. Hon var min kamrat i 10 år. Finns inte ord för att beskriva saknaden av denna lilla varelse.

Tänker på att jag aldrig får höra hennes originella jamanden igen, aldrig se henne tigga mat i köket, aldrig höra henne ligga på soffan och kurra mer.....
Men..R.I.P i alla fall.



Alltid lika surmulen såg hon ut....men var ALDRIG elak på något sätt.
Godnatt underbaraste lilla katt.


Kommentarer
Kristina

Tänker på dig/er!

KRAMAR!

2009-07-28 @ 22:28:36
URL: http://kikinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0