Frost på biltaken...

Och kylan biter till igen. Nu märker man att det är november.
Hör och häpna, igår fick jag till och med se solen. En av patienterna på jobbet sa; "vänta, jag måste se om den fortfarande är gul"...så länge sen tyckte hon att det var sen hon såg solen..
Igår jobbade jag delad tur, fem timmar på förmiddagen, och fem timmar på kvällen, och på håltimmarna åkte vi (Jag, man och barnen) till Birsta och shoppade lite inför den stundande resan. Det blev "foppatofflor" till barnen på skopunkten, och jag hittade ett par snygga stövlar på samma ställe.

Sen inhandlades nackkuddar till flygresan, rekommendation från en som jobbar nere på vårdcentralen. Visserligen får man kuddar på planet, men en riktig nackkudde är visst bättre när man ska sitta och sova.
Tandborstar och lite andra smågrejjor handlade vi också. Kände att man inte ids ta med eltandborstarna, de är så klumpiga.

Resan jag pratar om, är ju förstås till Thailand...Resan med stort R. Vi har sparat i nästan ett år för att kunna åka, bokade flygbiljetterna i februari. Thailand here we come!
Bara 11 arbetspass kvar nu.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0