nedräkning sker...

Ja så var det bara 9 arbetsdagar kvar då till resan. Hur härligt är inte det då???
Min högra armbåge värker som sjutton, så den här extrasemestern är något jag verkligen behöver. Så slipper jag förhoppningsvis vara sjukskriven.

Klockan är 5 och jag ska bara ta den vanliga morgonpromenaden innan jag väcker barnen för att gå på dagis och jobb. Har en riktigt trött dag idag, fast det är väl precis som alla dagar just nu känns det som.
Det regnar nästan konstant, och är mörkt dygnet runt, och så jobbar man 9 timmar om dagen. Inte konstigt att man är trött eller hur?!
Tack och lov för att det finns solresor:-)

Min nya header till bloggen. Vad tycks? Är själv inte riktigt nöjd, så jag tror jag ska göra om den...

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0