Nu går jag in i paltkoma.

Vilken eftermiddag. Det finns inget värre än Ica på en fredag. Men vad gör man när man inte har någon potatis hemma, och ska göra potatisgratäng?
Jo, man åker på ica.

Det gick i alla fall bra. Tog inte allt för lång tid.
Jag hade gott om tid att laga middagen innan Älskling kom hem. Det vart alltså potatisgratäng, och oxfilé. Perfekt avslutning på arbetsveckan. Ett glas rött fick toppa det hela.

Nu sitter jag här med massor av tända ljus och håller på att somna. Ska försöka se finalen på Idol. Har inte följt det hela så noga, bara lite sporadiskt. Men jag håller på Jay! Han är ju grym helt enkelt. Så snart ska här laddas upp med ostkrokar och lite Alladin-choklad.
Håll tummarna för jay!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0