Blooper!!

Efter duschen klär man ju på sig. Inget konstigt med det. Man sätter en handduk runt håret som är såå blött. Men sen när tiden börjar rulla för fort och det nästan blir bråttom iväg med barnen på dagis kan det hända grejor.
Jag tog på mig ytterklädernna, skorna och trodde att jag hade tagit på mig mössan....
I sista sekund insåg jag att handduken fortfarande satt som en turban runt huvudet.
 Vilken tur att jag kom på det innan jag gick iväg.
Fast å andra sidan hade det väl inte varit hela världen. mössa som mössa hahaaha..

Man borde bjuda mer på sig själv och inte bry sig så mycket om man skulle göra bort sig.
Vet inte hur många gånger jag har traskat runt i såna där blå skoskydd när jag hämtat barnen på dagis. De gångerna har jag tyckt att det känts lite halkigt men inte reflekterat mer över det förrän jag kommit hem och tagit av mig skorna, eller att någon av dagisfröknarna sagt åt mig.
Nu mer använder jag inte dessa skoskydd mer, av nämd anledning. Man kan ju halka och slå ihäl sig hihi;-)

Så kan det gå när man som jag är tankspridd!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0