Packning pågår!

Snart beger vi oss ner till stugan. Det blir storskottning. Och kallt är det också. Brrr. Fast det blir säkert svettigt med skottningen. Grillning mitt i vintern står också på listan.
 Och övernattning om vi får till en rejäl brasa i kaminen.
Är ganska övertygad om att vi kommer få det riktigt mysigt.
Jag älskar att vara nere i stugan, fast bäst är det ju naturligtvis på våren och sommaren.

Imorgon fyller Leja år. Jag har svårt att förstå att det redan är 6 år sedan lilla skruttan föddes.
 Tänk vad tiden går. Till hösten börjar hon i förskoleklass.

Ja det är på barnen man märker mest att man åldras tycker jag. Än har det inte börjat synas allt för mycket i spegeln....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0