Åh om det vore vår snart ändå...

Har varit hemma från Thailand en vecka och är redan less på kylan och snön. Visst det är jättevackert och så, men hallå! Vintern är bara alldeles för lång i detta land.

Jag vill bo i stugan nu. Pyssla och fixa och framför allt: anlägga min kryddträdgård. Och börja med årets frösådder.

Har suttit och tittat på tyger på IKEA på nätet. Ska fixa en ny "specialsoffa" till stugan i vår och då är frågan. Vilken färg och vilket mönster?
IKEA STOCKHOLM BLAD MetervaraIKEA stockholm blad i grått eller svart..

BERTA RUTA MetervaraBerta ruta

SNÖA MetervaraSnöa eller
SOFIA MetervaraSofia smalrandig?
Svårt val, det måste ju ändå vara nåt man inte ledsnar på! Men jag tror att det lutar åt Sofia faktiskt..Vad tycker ni? Jag botaniserar vidare. Just nu på panduro hobby, kategorin shabby chick. Men jag tycker inte jag hittar så mycket. Blir till att avlägga ett besök på hobbybutiken imorgon tror jag. Alltid hittar man någonting roligt!

Ciao!


Kommentarer
Emmelist

en bra lyssnare behöver alla ibland...så det är kanon att vara en sån :)



2010-01-14 @ 21:48:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
Lina

jag älskar ikea!

2010-01-15 @ 21:18:14
URL: http://alexlina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0