Honey I´m Home!!!!

Japp, nu är vi hemma igen, och det känns underbart. Det är verkligen som man säger, borta bra, men hemma bäst. Fast det hade kanske inte behövt vara så in i h**vete kallt. Just nu står termometern på -21 grader. Brrrrr. Det är så man inte vill sticka ut näsan utanför dörren ens.
Men eftersom jag var och hämtade lille vovven idag, så är det inte som man har nåt val precis, om man inte vill torka hundkiss inne förståss....

Det var så underbart att träffa Gimli igen. Och skönt att veta att han haft det hur bra som helst tillsammans med alla  brudarna hos Towa. Just nu ligger han brevid fötterna på mig efter att ha busat en timme. Han väntar väl på att vi ska gå och lägga oss...Och ni må tro att han är fin! Syns verkligen att det är nån som är mycket bättre än mig på att klippa. Måste bli bättre på det jag med, och det är ju som man säger: öva, öva öva!

Men nu tror jag att jag lägger mig i sängen snart. Det har varit en lång första dag hemma. Det är riktigt jobbigt att köra bil med mycket snö och spårigga vägar, när man inte kört på så länge. Känner mig ganska slut faktiskt. Ändå har det gått bättre med jetlagen än jag trodde det skulle göra. Förmodligen tack vare att Liam sov nästan hela flygresan, så jag också kunde slappna av. Sov i alla fall 4 timmar på planet, kanske 5 till och med. Och igår kom man ju i säng i vettig tid, redan vid tio, och barnen vaknade lagom till klockan sju. In i rutinerna på en gång.

Natti, natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0