inredning.

Nordljus - En butik - En livsstil 

Har förlorat mig på nordljus hemsida och nätshop nu i säkert två timmar. Finns så otroligt mycket fint där så jag blir alldeles knasig. Men jag har det iofs ganska bra, för butiken ligger inte långt från där jag bor. Så jag kan gå dit och se sakerna IRL också:)

Jag blir så inspirerad. Vill sätta igång och göra om och pyssla till NU på en gång. Men det går ju inte så jättebra. Det tilltänkta objektet att fixa till är våran sommarstuga. Och där är svinkallt just nu, ingen värme på (finns inte ens element där....)Dessutom är det hur MYCKET snö som helst och man måste skotta sig in. Ingen bra idé  med mina onda armar alltså. Det får vänta lite längre in på året. Men sitta och drömma och planera, det är det inget som hindrar mig ifrån. Det är jag bra på:-D

Nu är det dags för sagostund för barnen innan de ska sussa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0