Min blogg verkar inte fungera som den ska....

Trots alla mina förändringar och min noggrannhet. Tycker inte det är speciellt lätt, men jag är envis och ger mig inte förrän det är som jag vill ha det. Men man får väl ta små saker i taget.
Rom byggdes inte på en dag..

Det är svinkallt ute idag, barnen har varit ute i kanske två timmar, förstår inte hur de stod ut så pass länge, men sen kom de in som små snögubbar:-)

Vilken är eran favoritlåt just nu?
Jag lyssnar väldigt mycket på Beyoncés "Halo" och Lady Gagas "Bad romance" just nu. Och Sarah Dawn Finers låt "Standing strong".

 längtande efter snösmältning inte påfyllning....


Kommentarer
Sandra-TvillingMamma

Heej :)



Ja då vet du hur det är! Har allt gått bra för henne? Och hur kändes det för dig? Du behöver inte svara på frågorna om du inte vill såklart :)



Kraam

2010-01-30 @ 12:55:30
URL: http://sunkiissed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0