Sitter och väntar.

På att färgen jag satt i håret ska ha gjort sitt. Under tiden läser jag på trädgårdsforum om VÅREN. Vill NU!!!!!
Snälla inte mera snö. Inte mera kyla.
Fast det är nog en önskan förgäves. Trots allt är det bara januari...

Idag ska vi i alla fall ägna oss åt lite vintersport. Barnen fick nya skridskor av mormor och morfar igår (sen julklapp) så idag ska vi på Löta och inviga dem.
Jag ska leta fram mina gamla skridskor som Älskling köpte till mig för ett antal år sen (det var precis när vi träffats). Jag har faktiskt inte ens åkt skridskor sedan dess, så det ska bli riktigt roligt.
Nu blir det duschen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0