Uscha vad jag fryser!

Gimli och jag tog en tidig morgonpromenad. Hela 12 minusgrader var det. Funderade allvarligt på att avstå men samvetet segrade till sist. Dessutom är det ju faktiskt riktigt skönt bara man kommer ut och igång. Och Gimli blir ju glad.

Nu har jag en känsla av att det kommer bli livat snart. Det är dags att väcka barnen, och måndagar brukar inte vara någon höjdare. Liam var vaken till nio igår kväll, supertjurig att få i säng. Men det är bara att ta tjuren vid hornen. Ska försöka hinna sminka mig lite innan bara. Så man ser mer ut som folk...



Chanel är en mycket bättre linslus än vad jag själv är....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0