Begynnande huvudvärk.

Och så kom jag på det. Inget kaffe idag. Det är det som är problemet. Jag brukar ju alltid dricka morgonkaffe, eller i allafall mittpådagenkaffe. Och idag har jag inte gjort det.
Jenny dricker thé, alltså gjorde jag det också imorse.
Tessan som var hit efter lunch med sina två yngsta barn, dricker också thé. Alltså fortfarande inget kaffe för mig idag.

Men bättre sent än aldrig. Nu sitter jag med en mugg starkt java. Gottigott efter maten.
Sen blir det kvällsbad med barnen, och en tidig kväll för dem.



Den här bilden gillar jag. Tog den i Grekland när vi var där i maj-09.
Allt blommade så fint där, och hemma var det knappt någonting som hade börjat blomma.





I maj åker vi tillbaka till Kreta. Det ska bli så underbart! Jag börjar nästan längta lite:-)
God mat, underbart folk och vackert väder. Does it get any better?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0