En stoor mugg thé med honung och Ingefära.

Precis vad jag behöver för min onda hals.
Ska försöka hålla mig vaken tills älskling ringer. Planet från Gran Canaria skulle landa vid nio i Stockholm, och då skulle han ringa innan de fortsätter med bilen till Gnarp.
Fast jag känner mig MYCKET trött. Vill egentligen bara sova. Så jag blir frisk snart.
Ska se om det går nåt bra på TV:n, förutom Melodifestiskvalen. Har inte sett ett enda program, och har inte för avsikt att börja nu heller. Orkar inte bry mig..



Blommande Forsythia. Kunde inte vänta tills de slog ut av sig själva ute,
så jag tog in en del kvistar för att få lite fint inne.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0