Vad fort tiden går!!!

Man jobbar, och man donar. Alltid finns det något att göra.
Och innan man vet ordet av, så är det dags att fira jul. Nedräkningen till resan håller på för fullt. Det är verkligen inte långt kvar nu..



Årets sista ros plockade jag in för nån vecka sen...



Mycket heminredning i mina tankar nu. Tänk att det alltid är så på hösten. Här har jag sytt en hissgardin till köket.
(Där jag inte haft någon gardin på två år nästan hhhrm...)



Nypon har jag varit och plockat hos mamma. De är torkade nu, och kan malas till pulver för vinterbruk. Bra C-vitamintillskott!!



Varma pulsvärmare i ull, med virkad blomma. Det börjar ju bli kallt nu!!



Froststjärnor. Mitt arrangemang för vintern fick bli granris och nypon i en gammal zinkhink. Enkelt, snyggt och billigt.






Kommentarer
rebecka

Hej!

Har du gjort din bloggdesign själv eller har någon gjort den till dig? om du gjort den själv vart? om någon har gjort den vem?:)

2010-11-03 @ 23:37:05
URL: http://beckatolf.blogg.se/
Rebecka

okej:)

tack för tipset:D

2010-11-04 @ 19:20:16
URL: http://beckatolf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0