Helgarbete...

Fy vad trött jag kände mig när jag skulle kliva upp. Hade lust att bara ligga kvar i sängen. Det är så gruvsamt att kliva upp när täcket är så varmt och golvet isande kallt. Tror det är dags att starta värmen i huset. Tror inte det är gjort ännu. Bara 17 grader i köket. Brrr.
Måste skynda mig att sticka klart raggsockarna till mig, så jag slipper frysa så om fötterna.

Mitt över dagen, när jag har timmar, tänkte jag gå ut och plocka såna här:



1 dypon=dagsbehovet av c-vitamin...Behöver jag säga mer. Ett billigt sätt att hålla sig frisk! Speciellt när de växer i trädgården..

Nu väntar jobbet. Så nu sticker jag!
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0