Jag älskar att måla.

Väggar, tavlor, pysselsaker you name it!!!
Men INTE tak. Det första taket gick iofs bra, det i köket. Det kunde man se en ände på. Hallen och matplatsen gick faktiskt också hyfsat. Men vardagsrummet??!!
Trodde ALDRIG det skulle bli klart. Och nu, när jag målat allting två gånger....vad ser jag då? Jo, det är ojämt och jag har missat på några ställen. Så kan man ju inte ha det!!!
Ahhrg, det är bara att hoppa i målarkläderna igen och syna. Det går ju inte att ge sig innan det är bra heller.

Sen kan jag ju inte ge mig på ett litet gulligt projekt som att måla en liten möbel, nä jag måste ge mig på det största jag kan hitta....

Men det blir SNYGGT!!! Mycket bättre än furu! Efter nästan nio års övertalning gav han med sig, min bättre hälft. Fast jag fick göra det själv!



Före och efter. Tror taket lyfte en halvmeter:)
Fler bilder kommer när allt är klart. Längtar till jag kan hänga upp kristallkronorna....Och de nya mattorna kan läggas på plats.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0