Ytterligare inredningspyssel...



Denna schablon kommer från Panduro. Tänkte använda den att piffa till väggarna. Lägga till lite färg till de vita väggarna. Perfekt när man bara har väv, och bara att måla över när man tröttnar!



Nya tavlor. Målat ramarna svart, tagit ett kort och svart passepartout. Hur enkelt som helst, speciellt om man gillar att fota blommor som mig. Dessutom unikt.



Gamla tavlor blir som nya med en annan ram. Här har jag målat med hobbyfärg i antikguld.



En viktigt budskap: Lev idag. Bilderna har redigerat innan jag skickade in dem för framkallning.
Familjen. Ytterkrukan virkade jag och trädde i ett fint band. Voila!
Små men enkla detaljer som dessutom inte är speciellt kostsamma.
Fy vad roligt det är att pyssla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0