Jag hatar min tvättstuga!

Nu har jag lyckats städa i stort sett hela huset, med hjälp av barnen. De plockade, dammsugade och torkade golven på sina rum igår. Och jag röjde i oredan brevid min säng (böcker tidningar och annat bra att ha...)

Det enda stället jag nu ännu inte röjt är i tvättstugan. Jag är relativt duktig på att tvätta...men att ta reda på tvätten sen och vika allt?? Nä det vet jag inte riktigt vem jag lämnar till...och det är i stort sett bara mina egna kläder...
Resten av familjemedlemmarnas kläder, och sängkläder och sånt tar jag ju reda på...Märkligt fenomen det där....

Och egentligen, det är tredje dagen det är helt sagolikt väder här, med temperaturer över 20 grader....och vad gör jag?? Städar! Fy vad dumt! Skulle ju vara ute och njuta av det fina vädret istället, för snart är hösten här på riktigt, och då brukar det ju vara mer regn än sol....

Måste kanske lära mig att prioritera lite bättre :)



Kommentarer
Carina

Kanske Kenneth kan vika dina kläder då ;))

2011-10-02 @ 21:16:24
Anne

2011-10-03 @ 06:49:39
Anne

Det skulle han säkert göra Carina...:)

2011-10-03 @ 06:50:27
URL: http://elyzias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0