Hemma igen från Gran Canaria.

Solsäkert och varmt. Underbart skönt med en förlängning av sommaren, men lite vemodigt att komma hem till hösten.

Det klart det är mysigt med mörka kvällar när man kan kura ihop sig under filten och tända ljus i mörkret, men denna sommar har seglat förbi alldeles för fort. Jag tycker liksom inte att jag hunnit med..

Men det är väl bara att gilla läget. Hösten och vintern kommer ju varelse man vill det eller inte. Och jag skulle nog inte vilja bo någonstans där det är sommar hela tiden heller, det skulle bli tråkigt i längden med samma och samma..



Bild på kanalen i Puerto Mogán.











Maspalomasöknen i soluppgången..







Min son leker i sanddynerna



Här rullar vi nerför:) Garanterat sand överallt, men man måste ju behålla barnasinnet..







Love, peace and understanding! <3


Kommentarer
Maud

Vilka härliga bilder! Förstår att ni haft det underbart. Men Gunnar har gått här och längtat efter Liam:-)

2011-09-13 @ 19:31:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0