Har beställt en...

Iphone 4. Ok, den är dyr, men de jag pratat med, utom en person, är nöjda. Så jag tyckte det skulle vara värt att prova.

Och, ja, jag beställde en 4, inte 4S, för jag tyckte inte skillnaden var tillräckligt prisvärd. Man måste inte alltid ha det absolut senaste...



Men lite nöjd är jag :) Hoppas bara jag inte behöver vänta så länge, helst hade jag velat haft den igår!

80 kr/månad från halebop. Då tillkommer kostnad för abonnemang.


24.se hittade jag ett schysst fodral. Hade tänkt mig ett vitt, men eftersom de var slut, fick det bli ett ljusrosa istället. Skyddsfilm beställde jag också. Inga repor på skärmen här inte!







Kommentarer
Anna G

Hej!!!

Har haft min Iphone 3gs nu i 2 år och stor trivs med den..De finns allt på den och jag använder den jämt. De negativa är att den slukar batteri..Men vad gör de om 100 år...

Kram Anna

2012-02-22 @ 12:22:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0