Noja....

Sitter och läser om havandeskapsförgiftning. Hm, och då kan man undra varför jag gör det.
Jo, vid 3 tillfällen har jag fått synbortfall. Såna läskiga, flimrande bortfall, så man inte kan fokusera blicken ordentligt. Huvudvärk har jag mycket och dessutom ont i övre delen av magen, under revbensbågen. När jag sökte på synbortfall och gravid hamnade jag in på en faktasida om just havandeskapsförgiftning.
Och ju mer man läser, desto nojigare blir man, och så fortsätter man att läsa...och blir nästan rädd.
Men uppsvälld är jag inte speciellt, och blodtrycket, som ska vara högt vid HF, vet jag inte alls hur det är. Jag brukar alltid ha rejält lågt blodtryck. Dessutom är det extremt ovanligt med HF före v 20.

Hur som helst, ska jag ringa till min barnmorska imorgon, och kanske få komma på en extra koll, så jag kan bli lugn. Det är säkert bara falskt alarm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0